Programma Slotfeest 10 juni a.s.???

Op zaterdag 10 juni 2023 a.s. is Slotfeest van de v.v. Arum.
Voor iedereen die de v.v. Arum een warm hart toedraagt.
-Met vanaf 15.30 uur Voetbalkaatsen (kaatsen met een voetbal) voor kaderleden, junioren en seniorenleden etc, etc, vanaf 15 jaar. Waarschijnlijk met een speciale damesklasse! Met echte kransen en lekkere prijzen! Opgave t/m 8 juni 20.00 uur bij Pieter Tolsma 06-20983473
-Met natuurlijk de penalty-bokaal voor de jeugd vanaf 17.30 uur
-Een springkussen voor de kids
-Te verkrijgen in en rond de kantine een lekker hapje en drankje
-Muziek
-Bedankjes, huldigingen en onthullingen
Een mooie afsluiting van het seizoen………

Maar………….

Wanneer Arum 1 zaterdag 3 juni a.s. de eerste ronde van de nacompetitie overleeft; dan speelt het de finale op zaterdag 10 juni a.s. op neutraal terrein. En als we de finale halen gaan we met een bus (A-selectie en supporters) naar deze wedstrijd. En dan gaat het programma wat betreft het Slotfeest er iets anders uitzien n.l.:

-Het voetbalkaatsen komt dan te vervallen…Maar we organiseren vanaf 18.30 uur een voetbalspelletjesavond; met o.a. “latje trap”, “over de goal” etc, etc, afgewisseld met kleine korte partijtjes. En met lekkere prijzen.
Opgave t/m 8 juni 20.00 uur bij Pieter Tolsma 06-20983473
Wat wel hetzelfde blijft is:

-De penalty-bokaal voor de jeugd vanaf 17.30 uur
-Een springkussen voor de kids
-Te verkrijgen in en rond de kantine een lekker hapje en drankje
-Muziek
-Bedankjes, huldigingen en onthullingen
Een mooie afsluiting van het seizoen………en als we de finale dan eventueel winnen extra groot feest natuurlijk!

1 juni 2023