Rondje langs de velden…

Afgelopen zaterdag 21 oktober was er een inhaalprogramma voor de jeugdteams en senioren. Alleen It Tredde kwam voor de competitie in actie. En de JO11 speelde een oefenwedstrijd. Hier de WhatsApp verslagjes:

JO11-1
We werden gevraagd voor een oefenwedstrijd. En daar zeggen we natuurlijk geen nee op.
Tegenstander DWP uit Sintjohannesga. Arum was gelijk scherp en begon in de eerste minuten heel sterk aan de wedstrijd. Wat resulteerde in doelpunten yes! Met 6-1 de rust in. Ff bijkomen en knallend de 2e helft beginnen. Ze waren van keeper geruild en dat vonden we toch wel een beetje lastiger ook om te kunnen scoren. Na 60 minuten fluite Roy de Vries de wedstrijd af. Uitslag en dikke verdiende 7-2! Complimenten voor de JO11 hoe ze deze wedstrijd neer hebben gezet💪🏽

It Tredde
Zaterdag j.l. starten we met een team waarvan je vooraf had gehoopt om dit seizoen mee te draaien in de competitie. Alleen hebben een aantal de overstap naar het 1e gemaakt of zijn hard op weg om die te maken, zo doet dit team zijn naam weer eer aan de beloften, waar de club nog jaren plezier aan kan beleven. We begonnen de wedstrijd niet scherp waar door de tegenstander het spel naar zich toe trok. Gaandeweg de 1e helft nemen we het heft in handen en krijgen we een paar prima kansen, deze gaan er helaas niet in. Aan de andere kant een snelle uitbraak en deze wordt prima afgerond 0-1. Even later bij een corner wordt er niet goed ingegrepen en stuitert de bal in het doel 0-2. Dit is een domper beter dan je tegenstander en toch achter, maar de jongens geven niet op met zoveel kansen zal er toch wel eens 1 in gaan. Uit een corner scoren we 1-2.
Tot de rust blijft het spel op en neer gaan maar wordt er niet meer gescoord.
De hele 2e helft zijn we heer en meester op het veld wordt er goed gecombineerd maar ontbreekt het aan geluk, rust en slimheid om de kansen te benutten. Ook moesten we achterin oppassen voor de uitvallen van de tegenstander. Ook het slotoffensief leveren geen doelpunten op helaas. En Ook voor deze wedstrijd geldt de aloude wijsheid: als jezelf de kansen niet benut doet de tegenstander het wel.

23 oktober 2023